niedziela, 31 grudnia 2017

Sylwester

Kreacja na łóżku, perły się perlą. Zapach perfum w powietrzu i czerwony lakier na paznokciach. Makijaż wyrazisty...

Nie, nie, nie... Nie teraz! (westchnienie) Te obrazki trzeba odsunąć na brzeg stołu. To już za mną, a może i przede mną. Na pewno jakiś bal mi się jeszcze przytrafi...

Dzisiaj szampan bezalkoholowy nas czeka, fajerwerki za oknem, ciasteczka, muzyka, książeczka.

W Nowym Roku wszystkim moim Gościom życzę
 wielu spokojnych wieczorów, 
ale i balu pięknego.
 Chociaż jednego:)












29 komentarzy:

  1. Dziekuje za zyczenia, ale ten bal jest mi zupelnie niepotrzebny. Wole inaczej, moze kiedys lubilam, chociaz nie jestem pewna, ale pewnie lubilam...lubilam, kiedy z Tata razem szlismy na bal do Domu Kultury i tam balowalam...ale to juz bardzo, bardzo dawno bylo.
    Wiem ,ze u Ciebie bedzie wesolo, bo znam Twoje Dziewczynki...sciskam i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zamiast balu coś, o czym marzysz:) Ja to już sama nie wiem, może czasem taki bal by się przydał...
      Uściski gorące dla Ciebie:*

      Usuń
  2. Jaka piękna choinka!! Też mi się taka marzy już od kilku lat mam ja zrobić :) A skąd ty masz takie piękne koronkowe ozdoby ???
    Dobrego Roku, Kalipso ♥
    ja też w domu sama z pieskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonic, choinkę zrobił mąż koleżanki. Takie piękne ozdoby dostałam w prezencie od Ewy. Częś kupiłam na kiermaszach, ale te najpięniejsze zdecydowanie od Ewy.
      Buziaki♥

      Usuń
    2. Te śnieżynki na choince to nie wszystko. Mam jeszcze inne, piękne aniołki i serwetki. Od Ewy:)))

      Usuń
  3. Nigdy jakos nie lubilam uczestniczyc w balach, choc bywalam, a jakze. Wolalam bardziej kameralne imprezy. A teraz juz by mi sie nie chcialo zarywac nocy. :)
    Dosiego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALe tak dla odmiany, to może...
      Dosiego:*

      Usuń
    2. A kto bedzie zwierzaki uspokajal ze spazmow?

      Usuń
    3. Niania:) No wiem, że bale balami, a jest jeszcze odpowiedzialnośc. I właśnie z powodu tej odpowiedzialnoście nie baluję.

      Usuń
  4. Jakoś już o balu nie marzę, ale Tobie życzę pięknego, tylko nie na takich szpilkach!
    Taki jak Twój bal domowy przynajmniej bezpieczny. Dobrego nowego roku Kalipso!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten bucik to taka buteleczka perfum. Całkiem przyjemnych:)
      Na takim obcasie na pewno bym nie dała rady.
      Uściski:*

      Usuń
    2. A już się przestraszyłam, że w takich chodzisz do... pracy:)

      Usuń
  5. E tam, bale są przereklamowane, ale jak bardzo chcesz to niech się przydarzy :) Jednak na pewno niech się przydarzy to co chcecie najbardziej i co wyłania się już ze mgły...
    Dobrego roku Kalipso:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Mario:) Jak już się przydarzy, to zrobię sobie bal. A co!
      :*

      Usuń
  6. Wszystko ma swój czas, bale, niebale. Ja na balu bym padła z nudów. Mam pierwszego Sylwka, kiedy mój syn wybył z domu. I sama go namówiłam. Najwyższa pora ;) Ja w jego wieku nie byłam już tak grzeczna :D
    Tobie wszystkiego, co najlepsze, samego dobra w Nowym Roku :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja tak bardzo tez za balami nie przepadam, ale czasem myślę, że za bardzo gnuśnieję - ciągle to samo, tak samo...
      A To Ci się udało! Dorastanie dzieci ma swoje plusy:)
      I dziękuję:*

      Usuń
  7. Sylwester sylwestrem, ja swój przełaziłam w dresopiżamach :)
    Ale nowy rok niech będzie zjawiskowy! I spokojny na tyle, żeby dało się tę zjawiskowość docenić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, to miałaś bardzo wygodnie:)
      Niech bedzie zjawiskowy. No... Cudowny po prostu. Zasłużyłyśmy:)
      :*

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    P.S. Choineczka z gwiazdeczkami przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Arteńko! Też mi się podoba ta choineczka:)
      Ściskam:*

      Usuń
  9. ♥ Kochana, samych cudownych dni ♥ ... taką choinkę w przyszłym roku zrobię chłopakom jako kalendarz adwentowy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To dobry pomysł z tym kalenadrzem!
      Myślę o Tobie od rana. Bardzo ciepło♥♥♥
      Dziękuję:*

      Usuń
  10. Ten wielki bal na pewno jest PRZED Tobą! Jak w ogóle możesz w to wątpić? Perły nie perlą się na darmo. Czego bardzo mocno Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Hano:* Bo juz powoli tracę nadzieję:)

      Usuń
  11. Nie trać nadziei, droga Kalipso. Każdy etap w życiu ma swoje plusy i minusy, teraz jeszcze krążysz w kapciach między dziećmi rozdając im ciasteczka, ale... za jakiś czas, na wielkim balu, będziesz tańczyć na wysokich szpilkach z mężem i wspominać owe Sylwestry z dziećmi.
    Ja podobnie jak Ty, ostatnią noc w roku, spędziłam w domu, z rodzinką wśród balonów i dziecięcych piosenek.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Ciebie i Twojej uroczej Rodziny. By codzienność cieszyła i by prawdziwy bal przydarzył się szybciej niż marzysz. Sił i cierpliwości na co dzień.
    I pisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... Jeszcze nadzieja została:)
      Ja nawet lubię te domówki...

      Dziękuję, Igomamo:* Wszystkiego najlepszego dla Was.
      A z tym pisaniem... Postaram się:)

      Usuń
  12. z doświadczenia wiem to
    i wierz mi nie bluźnię
    że niewarto bali
    odkładać na później
    ale czy jest strata?
    rzekłbym że no wcale
    możesz wszak nadrobić
    hucznie w karnawale:))

    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Wieśniak tak rzecze,
      wierzyć w to wypada,
      bal się odwlecze, lecz nie uciecze.
      Pląs w karnawale - to dobra rada!
      (bardzo się starałam:))))

      Dziękuję za życzenia. Dużo szczęścia, radości i aktywności twórczej (wiem, że inspiracji Ci nie brakuje) dla Ciebie:)

      Usuń