czwartek, 31 grudnia 2015

Chciałabym...

Swoim starym obyczajem wyglądam ja sobie na balkon. Północ, a więc pora odpowiednia. I już nie strzelają, bo tutaj Nowy Rok niektórzy witają tydzień przed Sylwestrem.  Na szczęście ci najbardziej zaangażowani w witanie w nocy śpią. Śpią i śnią o fajerwerkach. Słodkich snów im życzę, pełnych  łomotów, wybuchów i rozprysków:) 

A ja się nie mogę jakoś zaangażować. Czasami, kiedy słyszę ten entuzjazm, huk petard, myślę sobie, że to może ważne. I może warto podsumować stary rok. Zrobić bilans zysków i strat. A później jeszcze postanowić coś na przyszłość. Będę mądrzejsza, chudsza, lepsza...

Takie sumowanie i planowanie jest dobre, bardzo dobre.

Księżyc dziś jest złoty, powietrze mroźne. Ktoś tam jedzie Wielkim Wozem ze złamanym dyszlem. Tańczą cienie bezlistnych drzew. Cisza i pustka. Za chwilę już Nowy Rok.

Może i dobre to planowanie, ale już wiem, że wiele nie postanowię, bo wszystkie swoje  pragnienia noszę w sobie od dawna. I jeśli mogę, staram się je spełniać. A jeśli nie, czekam. W tym Nowym Roku jeszcze nie pojadę w Wielką Podróż, więc jej nie planuję.

 Chociaż mam jedno ważne postanowienie. Chciałabym umieć doceniać każdy dzień, każdą chwilę. Czekać na  nie i przeżywać bez huku petard i fajerwerków, ale z poczuciem wyjątkowości.
A czasem też niech będą fajerwerki:)

Wszystkim moim miłym blogowym gościom życzę, aby ten nadchodzący Nowy Rok przyniósł wiele radości. Niech będzie piękny:)

Dziękuję Wam za Waszą obecność, także tę milczącą

I jeszcze się Wam pochwalę, jak zostałam obdarowana.
Cuda i słodkości od Marii.


 Pierwsza paczuszka od Ewy.
 Druga.
 Korony maja prawdziwe brylanty! Kołnierzyki są... Ach!!!!
Ewie poświęcę jeszcze osobny post.
 Gałazka od Hany. To jej drugie dzieło w moim domu.
 Aniołek od Arteńki.
 I jeszcze były wirtualne kartki świąteczne.
Za wszystko dziękuję!!!

 Koniec roku...
Muszę teraz doprowadzić się do porządku, bo wyglądam tak:
A trzeba było w nocy spać.

37 komentarzy:

  1. Od kilku lat nie celebruje ani Sylwestra, ani Nowego Roku, czas i tak sobie płynie...
    Pięknie zostałaś obdarowana, należy Ci się to♥
    Bardzo ładna ta rzeźba hehehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam:) Myślę sobie, czym ja zasłuzyłam na tyle dobroci:)
      Te piękne gęby, bo jest ich więcej, są w korze wydłubane.

      Usuń
  2. Piękne podarunki. Dobrego roku Kalipso!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Owieczko:) Wspaniałego Nowego Roku:*

      Usuń
  3. Jaki Ty madrze piszesz, lubie Twoje przemysliwania..,wiec docenmy kazdy dzien w 2016 roku...sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tym docenianiem mam problem. A jak się czasu swojego nie docenia, to jest on stracony.
      Dziękuję, Grażynko. Ściskam również:*

      Usuń
  4. A trzeba było w nocy spać, a nie po balkonach chodzić :) Wiesz, że najlepszego z najlepszych Ci życzę ♥ Wam życzę ♥ ... a jakie fajowe lizaki od Marii !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, co za głuptas ze mnie:) Chociaż ja tak tylko trochę. Zaraz poszłam spać. Zdjęcia wrzucałam już rano:)
      Ewunia, wiem. Tobie również i Twoim bliskim wszystkiego najlepszego♥♥♥

      Usuń
  5. Balkonowa Julia znów pięknie napisała. Ciesz się każdym dniem, niech zawsze znajdzie się coś dobrego.
    Chylę czoła przed kunsztem mojej imienniczki, te gwiazdki, te aniołki...ach. W nieustanny podziw wprawiają mnie karteczki Arteńki, dla mnie nieosiągalna umiejętność. Hana wiadomo - profesjonalizm.
    Niech te wyrazy sympatii przynoszą Ci radość i będą znakiem dobrych dni.
    Ale się rozpisałam, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalipso, i ja patrzę na Rufika cały grudzień na kalendarzu...
    Piękny post.
    Buziaki (i usuń odezwę, bo już nieaktualna!). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I banerek ze Sakrpetą też już nie działa...

      Usuń
    2. Tak. Patrzyłam często, bo to mój ulubiony kalendarz. Rufik w nim jak stary, dobry znajomy grudniowy.
      Ten kalendarz tak jak każda BK zostanie na pamiątkę.
      Dziękuję, Gosiu:*
      Wiem, gapa ze mnie:) Usunę juz po Sylwestrze.

      Usuń
  7. Doceniac kazdy dzien, to trudne. Bo o niektorych chce sie zapomniec..Ale masz racje, jesli tego nie robic, to zycie przecieka przez palce.

    Kalipso, zdrowia i spelnienia marzen w Nowym Roku Ci zycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie, Kasiu. Trzeba cieszyć się każdą chwilą, nie żałować straconego czasu, ale starać się, żeby nie był on stracony.
      Dziękuję Ci:* Dużo szczęścia w Nowym Roku!

      Usuń
  8. piękne prezenty :)
    piękne życzenia, dziękuję. i Tobie życzę naprawdę dobrego 2016 roku! niech każdy jego dzień przyniesie choć iskierkę radości.
    a z postanowieniami noworocznymi jestem od dawna w konflikcie. się człowiek napostanawia, napostanawia.. i co? potem życie pokazuje mu figę i same frustracje z tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezenty śliczne, ale post był pisany tak szybko, bo chciałam zdążyć go napisać, że aż nie zdążyłam się pozachwycać:)
      A z tym postanawianiem tak właśnie jest:)
      Dziękuję, Tempo, za Twą obecność tutaj, za miłe słowa i ciepło:*

      Usuń
  9. Zeschłaś się trochę, jak widzę. Ale to nic, posyp twarz brokatem i cera będzie olśniewająca.:)
    Życzę Ci więcej czasu dla siebie, zdrowych dzieci i zdrowych Was.Nikt, tak jak Ty, nie potrafi dostrzec ulotnego piękna tego świata. Rzecz w tym, aby je zatrzymać. Możesz to zrobić - piórem! Tego życzę Tobie i sobie. Buziaki i szampańskiej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak znajdź czas Słoneczna Dziewczyno dla tego pióra, jak najwięcej czasu !!!

      Usuń
    2. Dziękuję:*
      Niech te piękne życzenia się spełnią! Dziewczynki, Wy potraficie dostrzec wiele.
      Buziaki dla Was♥♥♥

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. World With Curiosity, samych wspaniałości w Nowym Roku dla Ciebie:)

      Usuń
  11. Gdzieś tam za szybą świat
    finszuje znowu koniec
    a ja ziewam chowając
    w kieszenie swetra dłonie
    niebo jaśnieje blaskiem
    strzelają korki od wina
    a ja bezmyślnie patrzę
    ( bezcenna taka mina)
    za oknem korowody
    i petard huk narasta
    ja snuję się do kuchni
    po jeszcze kawał ciasta
    przysiadam na fotelu
    nie myślę co to będzie
    bo jedno wiem na pewno
    - no!- lat, to mi nie ubędzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Nie ubędzie, niestety:) Z każdym kolejnym Sylwestem zaczyna to mieć coraz mniejsze znaczenie:) Niech ten rok będzie wspaniały dla Ciebie i Twojej rodziny, Wieśniaku M!

      Usuń
  12. Kalipso, zabawa była udana? To teraz raz, raz wstawać! I wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku, pociechy z córeczek i realizacji marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zabawa udana:) Dziękuję, Mnemo. Dla Was też dużo szczęścia:***

      Usuń
  13. Kalipso kochana, ściskam noworocznie i dziękuję za piękny i mądry (jak zwykle zresztą) wpis. Radości, zdrowia i spokoju dla Ciebie i twojej rodzinki. No i trochę czasu na pisanie... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mika, uściski noworoczne dla Ciebie:*** Dziękuję♥

      Usuń
  14. pięknie piszesz, bardzo pięknie :) samego dobrego dla Was w tym nowym roku, i w następnych :) ściskam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  15. ile słodkości:) niech ten rok nowy będzie taki słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kalipso, wszystkiego dobrego w Nowym 2016 Roku!

    Jak zwykle pieknie napisane, madrze, i tak dojrzale.
    Twoje postanowienie jest bardzo dojrzale, madre. Stosuje je od kilku i lat i dziala, naprawde! Czego i Tobie zycze.
    Prezenty cudne a najwazniejsze, ze podarowane z serca.

    Wszelkiej pomyslosci dla Ciebie i calej Twojej rodziny - usciski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ataner, dziękuję:*
      Takie postanowienie trudno jest mi zrealizować. Widzę jednak, że się da:)
      Dużo radości dla Ciebie i Twoich bliskich. Sciskam serdecznie!

      Usuń
  17. Skoro post na Nowy Rok - to wszystkiego w nim dobrego życzę:) Piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Arteńko:) Tobie też samej dobroci w tym Nowym Roku, co powolutku już się starzeje:)))
      Prezenty zaiste piękne:)

      Usuń